Vær opmærksom på, at vi skal bede om din endelige menu 8-14 dage før datoen for arrangementet og det endelige antal kuverter senest tre dage før. Sidder du inde med spørgsmål til menuen, levering eller noget helt tredje, er du velkommen til at ringe til os på 5858 5054.
Du kan i øvrigt læse om vores mange praktiske informationer her.
Hej med jer
Jeg synes lige jeg vil sige, at det er ikke sidste gang ( heller ikke første😍) gang vi køber mad hos Kokamok
Hold da op hvor var det lækkert.
Vi fik Tapas den 22/3 til min 70 års fødselsdag.
Alt var godt og der var rigeligt, selv om der dukkede et par hoveder op, som ikke var inviteret.
Alle roste maden og spurgte hvor vi havde købt det.
Super og tak for god mad
Kathe
Vi har fået mad til vores gæster af flere omgange, og er stadigvæk yderst tilfredse med både service og god mad! I aften har vi fået den lækreste nytårsmenu, hvor service og mad fortsat er helt i top! Tak for Jer! Glæder os til næste gang vi får et flot, lækkert og velanrettet måltid
Hej med jer!
Har lige været til barnedåb i dag hos familien Birkholm. Og de havde bestilt mad hos jer. Synes lige jeg ville fortælle at maden var FANTASTISK! Stor ros til kokken!
Når du afhenter din mad, skal du oplyse det navn, som maden er bestilt i (det navn, som står på ordrebekræftelsen). Herefter henter vi din bestilling til dig og vil selvfølgelig være behjælpelige med at få pakket det i bilen – med lidt god vilje kan der være til 20-25 personer i en stationcar, hvor sæderne er lagt ned.
Ønsker du at foretage ændringer i din bestilling, kan dette gøres indtil 8 dage før dit arrangement.
Maden bliver leveret færdiganrettet på fade og i skåle, så det er klar til at sætte på bordet. Alle kolde retter bliver leveret i brødkasser, så der er mulighed for at stable kasserne. De varme retter leveres i termokasser, og her skal du være opmærksom på, at der kan være op til tre lag i én termokasse. Så tjek gerne en ekstra gang, inden du ringer og siger, at der mangler noget.
Det er vigtigt, at du husker at oplyse de oplysninger, der fremgår af din ordrebekræftelse. Vi skal bede om kundenavn, telefonnummer, leveringsadresse samt dato for, hvornår arrangementet blev afholdt.
Vi bestræber os altid på at levere maden til det ønskede leveringstidspunkt, men for en sikkerheds skyld har vi et leveringsspænd på 30 minutter. Så ønsker I, at maden ankommer kl. 18.00, vil det enten hedde mellem 17.30-18.00 eller 18.00-18.30.
Som udgangspunkt er leveringsprisen ekskl. afhentning af service. Ønsker du, at vi skal afhente din tomme service, skal dette fremgå allerede ved bestillingen af din mad. Der kan forekomme ændring i leveringsprisen.