Menuer

FAQ

Vi har som udgangspunkt åbent alle dage på nær de sædvanlige helligdage som d. 24.12. og d. 1.1. Enkelte dage er som oftest travle for os, hvorfor det er vigtigt at være i god tid med reservation af dato samt bestilling af menu.

Din tomme service skal afleveres inden for 5 dage efter arrangementets afholdelse.

Vores priser er ikke inkl. levering. Inden for Slagelse bygrænse er prisen 125,-, og ellers er vores leveringspriser delt op efter postnummer. Du kan se leveringspriser for dit postnummer her.

Hvis I f.eks. skal i kirke, må I gerne sørge for, at der er nogen til at åbne for os, når maden ankommer samt nogen der kan være behjælpelige med at bære alt maden ind til huset/lejligheden. Eller lav en aftale med os om, hvor vi kan finde en nøgle, eller hvor vi kan sætte maden, indtil I kommer retur.

Vi bærer selvfølgelig maden og stiller det, hvor I ønsker,  dog skal vi have hjælp ved større selskaber samt ved levering på 1. sal og derover, hvis der ikke er elevator i bygningen.

Når du skal betale for din bestilling, har du flere valgmuligheder.
1. Du kan betale via bankoverførsel
2. Du kan betale i vores udleveringsrum, hvor vi både modtager kontant og dankort
3. Du kan betale, når du får leveret maden, hvor vi kun modtager kontant og lige penge

Du henter din bestilte mad på vores adresse Smedegade 65, 4200 Slagelse.

chevron-down