Vær opmærksom på, at vi skal bede om din endelige menu 8-14 dage før datoen for arrangementet og det endelige antal kuverter senest tre dage før.
Sidder du inde med spørgsmål til menuen, levering eller noget helt tredje, er du velkommen til at ringe til os på 5858 5054.
Du kan i øvrigt læse om vores mange praktiske informationer her.
Hej med jer
Jeg synes lige jeg vil sige, at det er ikke sidste gang ( heller ikke første😍) gang vi køber mad hos Kokamok
Hold da op hvor var det lækkert.
Vi fik Tapas den 22/3 til min 70 års fødselsdag.
Alt var godt og der var rigeligt, selv om der dukkede et par hoveder op, som ikke var inviteret.
Alle roste maden og spurgte hvor vi havde købt det.
Super og tak for god mad
Kathe
Vi har fået mad til vores gæster af flere omgange, og er stadigvæk yderst tilfredse med både service og god mad! I aften har vi fået den lækreste nytårsmenu, hvor service og mad fortsat er helt i top! Tak for Jer! Glæder os til næste gang vi får et flot, lækkert og velanrettet måltid
Hej med jer!
Har lige været til barnedåb i dag hos familien Birkholm. Og de havde bestilt mad hos jer. Synes lige jeg ville fortælle at maden var FANTASTISK! Stor ros til kokken!
Har du særlige ønsker til maden til dit arrangement, er du velkommen til at sende Morten en e-mail på [email protected], hvor han vil tage stilling til, om det kan lade sig gøre, samt hvad det i så fald vil koste. Vi er som udgangspunkt altid klar på at få dine ønsker opfyldt.
Det er vigtigt, at du husker at oplyse de oplysninger, der fremgår af din ordrebekræftelse. Vi skal bede om kundenavn, telefonnummer, leveringsadresse samt dato for, hvornår arrangementet blev afholdt.
Du har selvfølgelig mulighed for at ændre antallet af kuverter. Faktisk helt op til 3 hverdage før dit arrangement. Vi sætter dog altid pris på at få et ca. antal ved bestilling.
Vi anbefaler altid, at maden leveres en time før, I skal spise eller en halv time før, gæsterne ankommer, så I kan nå at pakke ud og få et overblik over de – måske – mange kasser, skåle, glas osv.
Vi gør opmærksom på, at det d. 31. december kun er muligt at bestille vores nytårsmenu og desværre ikke andre menuer, buffeter og retter fra cateringkortet.
Det er vigtigt, at vi kan komme i kontakt med dig eller kan få fat på en, som kan besvare vores eventuelle spørgsmål, og som kan guide os på vej i tilfælde af, at GPS’en ikke kan finde frem.